Lyckas komma upp i morgon?

Denna köpte jag för ett tagsen som jag alltid lyssnar på när jag duschar, badar eller inte har datorn igång.
Innan har den stått vid sängen men nu har den flyttats ut i hallen, och imorgon ska jag verkligen komma upp!
Så 07:30 står klockan inställd på och då måste jag ju ta mig upp för att stänga av, och lyckas jag bara komma upp ur sängen så somnar jag inte om!
Frågan är bara hur länge den kommer spela musik innan jag tar mig upp..? Aja, tror det kommer funka bra iallafall! :)
Stänger ofta av alarmet på mobilen i sömnen när jag är trött annars.

Håller tummarna för mig själv att jag lyckas komma upp, haha!



(Bild från google.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0