Kom precis hem!

Varit på IKEA med mamma nu ikväll.
Blev köpa ljus, kuddar, filt, gardin mm. Köpte även vinglas då det är flera som klagade på att jag inte hade det innan?
Varför skulle man inte kunna dricka vin ur ett vanligt glas liksom? ;) Haha.
Men nu när jag har ett riktigt kök istället för kokvrå så får jag äntligen plats med lite mer grejer. Nu gäller det bara att lära sig dricka vin med, eller..?
Nej, men det ser så mysigt ut i filmer med folk som sitter och läser en bok och har ett vinglas i handen eller sitter vid tv med godis och ett vinglas, visst gör det?
Gillar inte vin speciellt mycket, så får köra på vinglas och coca cola istället. Ser ju lika mysigt ut iallafall! ^^

Nu ska jag fixa med lite.. Köpte ny klädsel till min soffa. Fick ju soffan av min moster, kusin eller vems soffan nu var, deras familj iallafall.
Ville ha den svarta för jag älskar svart, men svart och en katt gick inte ihop. Jag kan saker över hela golvet och det stör mig inte, men detta håret och dammet på soffan stör mig riktigt mycket.
Så himla synd att det syntes så mycket faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0