Kajsa är uppe med tuppen!

Sovit sjukt gott inatt med, underbart!
Somnade runt 10 tiden tror jag och sen någongång började Alice vakna, hon gick upp och åt och så.
Sen ringde en och väckte mig klockan 3 och vi pratade till 6 på morgonen, så somnade om igen och sovit till 8.

Alice är piggare såklart, men fortfarande lite slö. Men hon har ätit, druckit lite (dock hatar hon att dricka ur en skål? Hon dricker hellre ur ett glas som jag druckit ur..) och gått på kattlådan två gånger!

Ska krypa ner i sängen nu och läsa lite och gosa med henne, hon ligger och sover just nu.
Men allt kändes verkligen som vanligt idag på morgonen, hon hoppade ner från sin ställning som hon sov i och började trampa såhär på mig och snutta till täcket blir helt blött ^^ hah. Det är jättemysigt och gulligt!

Kommentarer
Postat av: hanna

skönt att det går bra =)

2011-02-19 @ 13:32:27
URL: http://maozi.bubbleroom.se
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv: njae asså, visst jag e lite rädd för att vissa tjejer kanske försöker få honom dumpa mig och så. Men asså han är verkligen ingen sån som skulle göra något sånt. Jag litar på honom :)

2011-02-19 @ 17:08:06
URL: http://epicfaiil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0