Jag älskar min nya lägenhet!

Jag är helt ärligt kär i min nya lägenhet! Den är fantastisk.
Och det bästa av allt, detta är mitt! Jag bestämmer, jag har gjort det såhär mysigt (med lite hjälp av mamma..), jag ska leva och bo här.
Skulle dock vara mörkt dygnet runt eftersom det är mycket mysigare då.

Kommer kanske lite bilder sen..? Hmm.
Ska kanske dock skaffa matta, soffbord och lite innan så allt är mer eller mindre klart. Får se..

Nu ska jag iallfall fixa med lite, leta efter mitt usb och diska. Mamma åkte nyss hem efter att ha hjälp mig lite och så blev det att beställa mat.
Pizza för henne och kebabsallad utan kebab med pommes för mig. Aldrig smakat den vegetariska pizzan, är den god tro?
Gillar dock ingenting av det som är på.. Så dumt att prova kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0