IMORGON!

Fick nyss veta att jag får nycklarna till lägenheten imorgon! Dock vid 2-4 tiden så blir inte att flytta då, det får vänta till torsdag.
Men åh, ska bli så underbart! Äntligen något bra, något att göra, något att se fram emot. Behöver verkligen detta.
Ska springa runt i lägenheten som en galning när jag kommit dit.

Så idag ska jag packa och plocka iordning lite. Städa ugnen och så kan jag med göra eftersom jag inte lär använda den mer.
Ih, ska bli bäst!

Klockan 3 på fredag måste jag vara ute från min lägenhet. Så allt måste vara klart på torsdag egentligen.
Får hjälp av mormor, men ska gå kanon! :)
Ser dock inte fram emot städningen. Städa bakom spis, badkar, osv.. Uh.

Kommentarer
Postat av: Sannie

Jag åkte via work & travel company. Kolla där om det är något som lockar! :) sen så finns det även på blueberrysprak.nu

2011-02-22 @ 14:10:32
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Mallan

SV: Gud vad kul med egen lägenhet! Håller själv på att leta så jag längtar tills man får börja planera saker att inhandla :)

2011-02-22 @ 15:58:04
URL: http://livetenligtmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0