I nya lägenheten!

Yepp, mitt internet var redan här, super verkligen! Hade inte haft någon lust att vänta i flera veckor ELLER betala 200-400 kr för att flytta det.
Dom man hyr av kunde visst flytta det, eftersom det var samma hus. Kanon!

Dock lär jag inte uppdatera på ett tag iallafall. Min dator har virus, hänger sig hela tiden, skärmen slutar att funka när man tittar på något på youtube och den låter otroligt mycket nu! Gjort det innan men då har det funkat med att slå på den, men funkade icke nu. hah.
Kanske är fläktarna..? Hmm. Aja, ska lämna in den. Lär väl kosta en jävla massa pengar dock, men måste ju funka.
Ska se att jag lagt över allt på andra hårddisken så dom kan grejsa om hela utan att något försvinner.
Känner som att den kommer börja brinna eller gå sönder helt när som.

Iallfall, flyttningen har gått bra! Var som sagt inte så långt ;)
Rakt fram i hissen, upp en våning och sen åt höger. Haha! Har ont i ryggen och är trött men massa tack till mormor som hjälpt mig med allt, 70 år och är piggare än jag, helt otroligt!
Men ärligt, lite grymt att en otränad 19åring som har problem med ryggen och en 70åring klarar av att flytta allt själva? Tjejer desutom ;) haha, eller kvinnor? Tant? Äh..

Gamla lägenheten är alltså tömd och helstädad! Bakom spis, (nu tystnade datorn.. Känns som att de kommer stängas av snart.) bakom badkar, lister.. ALLT.
Bara jag som har mycket att packa upp nu. Men ser helt okej ut. I helgen kommer också soffan hit och sen på måndag ska jag handla matta, soffbord och lite sånt.
Skulle vilja handla på lördag men inte en chans att jag går in på IKEA en helg när det är lön. Nej..

Nu ska jag krypa ner i sängen, dricka lite läsk och bara vara. Lär nog somna rätt fort med.
Sov dåligt inatt, men hoppas det känns bättre nu ikväll. Känns ju konstigt, ensamt och så i en större lägenhet och känns inte hemma alls.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0