God natt!

Idag har det varit en jobbig dag!
Inatt kunde jag inte sova för det blåste så mycket så de lät, sen var jag tvungen att beställa tid hos en läkare och sen hem och städa hela lägenheten. Stort tack till mamma som hjälpte att städa!

Hos läkaren gick det bra iallafall.. Har fått ett stortsår så man ser ner i köttet liksom, himla mysigt.
Och eftersom det bara kommit var det viktigt att jag kollade upp det. Dock var det mindre kul då det sitter på sidan av bröstet och hon kände runt för att se att det inte var varmt och inflamerat.. hah! och jag har världens komplex för mina bröst, men det gick rätt bra iallafall.. Låg och tittade in i väggen och försökte tänka på annat.
Hur som, så fick jag medicin och se om det hjälper. Dom tog även en odling som det heter (Ta med en pinne med bomull och dra i såret) och ska sedan återkomma med vad det var eftersom dom inte var riktigt säkra.

Nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och titta på One Tree Hill.

Kommentarer
Postat av: Pippi

Sv: tack för dina gulliga kommentarer ^^ angående lägenheten så bor jag i en etta intill mammas lägenhet. Den är liksom mitt rum. Och Frasse behöver klippas med jämna mellanrum, annars drar han in en massa smuts, haha.



Kram Pippi

2011-02-09 @ 03:21:53
URL: http://Pippih.se
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv: asså de är ganska komplicerat :P men jag gör iaf texterna i GIMP :)

2011-02-09 @ 10:00:17
URL: http://epicfaiil.se/
Postat av: Alexandra

tack så mycket :D

det enda jag gjorde med bilden var att redigera den lite lätt i Camera Raw och lägga på lite skärpa :) skönt att du fick hjälp med att städa :)

2011-02-09 @ 16:47:56
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: usch ja det är jättejobbigt =( vår katt gjorde det mycket när hon löpte, mest i soffan. men sen vi steriliserade henne har hon inte gjort nånting förutom det som hände igår =/

2011-02-16 @ 10:24:50
URL: http://maozi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0