God natt!

Jag är sjukt trött, mår konstigt och allmänt nere just nu.
Var precis ute med Jasper en sista runda för ikväll så nu ska jag krypa ner i sängen, dricka citronvatten och titta lite tv innan jag somnar.
Jasper ligger redan och snarkar för fullt så ska bara se vart Alice har tagit vägen med.
Börjar funka jättebra mellan dom. De springer runt lite som idioter ibland men annars kan Alice ligga på golvet och Jasper går bara förbi, riktigt bra!

Alice är dock inget lekig längre, kan de ändras av kastreringen? Eller finns de chans att hon fortfarande är lite ur form sen hon kastrerades? Hmm.. Känns lite skumt.
Eller är det väl för att Jasper är här, hon kan ju tyvärr inte ha några leksaker framme eftersom han biter sönder dom.

Imorgon ska jag försöka fixa photoshop, därför det inte kommer några bilder.
Har ett photoshop men man måste fixa ny kod grej varje gång, en aning jobbigt.

God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0