God morgon och god natt!

Inte blivit att jag skrivit något idag, mest legat i sängen.
Suttit och funderar ut massa till lägenheten, vad jag ska ha var, vad som ska vara på väggarna, mm. Längtar så otroligt mycket!
De dummaste är väl dock att man måste borra i väggarna, alltså måste jag få hjälp varje gång jag vill ha upp något.. Eller får jag lära mig..? Hmm.

Fick veta att hon som har lägenheten just nu bröt ett revben när dom flyttade nu i helgen, tycker riktigt synd om henne.
Men imorgon skulle hon iallfall ringa dom och säga att hon är klar, så kollar dom lägenheten imorgon med så finns chansen att jag får nycklarna imorgon.
Skulle vara perfekt, då kan jag flytta in på onsdag, städa på torsdag och då hinner hon som ska ha min flytta in med innan hon börjar jobba.
Hon flyttar ända från Eskilstuna ner hit, ca 40 mil tror jag och egentligen skulle hon få lägenheten den 1/3 och börja jobba samma dag, så bra om hon får helgen på sig.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova!
Carro smsade nyss och kollade hur det gick med Jasper, ska ha honom till fredag eftersom hon kommer hem på natten på torsdagen.

God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0