God morgon!

Fan vad jag älskar när det kommer snickare, målare eller liknande när jag inte har kläder på mig! haha.
Vet inte hur många gånger det har hänt?
Har legat i bara trosor och sovit när det har kommit en snickare och väckt mig! haha.
Mamma hade inte låst dörren för dom skulle komma och så vaknade jag av att han stod där vid min säng och försökte väcka mig?!
Lite små läskigt ;P

Just nu sitter jag iallfall bara vid datorn, skulle precis äta men då kom någon för att fixa några grejer i denna lägenheten som inte var okej.
Så sitter bara här och känner mig dum. :P Vad ska man göra liksom?
Uppskattar dom mer när man står och hänger över dom och frågar hur det går eller är det bättre att låta dom sköta sitt?
Jag har ingen aning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0