God morgon!

Min dator lever fortfarande, den brann inte upp inatt! Lite förvånad faktiskt.

Har iallafall precis kommit in efter en runda med Jasper. Idag runt 4 tror jag hämtar Carro honom, så sista dagen.
Ska bli himla skönt dels för jag hatar att gå ut när det är så kallt, Alice kan få sina leksaker och komma mer till ro, han slickar och grisar. :P haha.
Men kommer sakna han när han sover, han är så söt då! Och på natten vill han ligga under täcket vid benen eller sova med huvudet på min arm, hur gulligt är inte det? hah.

Aja, nu ska jag ta och äta lite frukost, läsa en Kalle Anka tidning och försöka vakna till liv.
Har så ont i kroppen och känns som att jag ska dö just nu, men håller väl tummarna för att jag ska överleva, hah.
Även bestämt att jag ska äta vid köksbordet nu i fortsättningen. Ibland vid tv eller dator om jag tittar på något, men frukost kan jag absolut äta där.
Känner mig så vuxen! ...eller ne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0