God morgon!

Varit en aning dålig uppdatering, men har bara legat i sängen och knappt suttit vid datorn alls faktiskt.
Dock hoppas jag att det blir lite ändring på det såklart.

Just nu sitter jag och kollat runt på hyllor man kan ha på väggarna i den nya lägenheten. Försöker komma på någon snygg och smart lösning som samtidigt är mig liksom.
Hittat vissa jag tycker är häftiga och/eller snygga, men dom är ju tyvärr inte gratis då precis.


Dessa två tyckte jag var roliga och kan bli hur snyggt som helst! Man kan böja dom hur man vill så det är bara ens fantasi som sätter gränserna för denna. Dock kostar den himla mycket, 2900-7600 kr beroende på hur många bokstöd man vill ha. Inget jag har råd med precis.. Fast skulle nog inte köpa den om jag hade råd heller, för mycket pengar för att lägga på en hylla. Men fy vad snyggt med böcker och dvd i den!





Denna gillar jag med, något sånt jag är ute efter ungefär! Denna kostar från 800-1300 beroende på storleken man vill ha!
Får leta vidare, kanske hittar något nästan likadant som är lite billigare iallafall.


Kommentarer
Postat av: hanna

sv:

Åh tack! :)

Ingen fara! Vet hur orolig jag var, så jag förstår hur du känner :) Hon fick problem med stygnen sen, blev en liten bulle där vis och jag blev orolig som fan. Men vetreinären sa att det inte var någon fara och att det går över av sig självt. Det gjorde det också. Sen var det ett stygn som vi inte kunde klippa bort, för det hade växt fast på nåt skevt sett =/ men dom sa att det var med en speciell tråd som inte gör något för kattens kropp. Och så fort svullnaden la sig så var allt över, allting var precis som vanligt igen. Fast utan kissande överallt :) Jag ska se om jag hittar lite bilder på stygnen

2011-02-17 @ 11:00:48
URL: http://maozi.bubbleroom.se
Postat av: hanna

sv: Haha ja hon är minst sagt galen :D

Hmmm... Min kille hämtade henne hos vetrinären (har jag för mig. Tror jag var i skolan eller liknande) och när jag kom hem låg hon och sov. Dom ska sova ifred väldigt mycket hela den dagen dom haft operationen på. Dom hade gett henne nått lugnande så hon var helt groggy när hon var uppe och gick, trillade nästan ner för trappan. så man får vara snabb på att passa henne så hon inte slår sig när dom vinglar runt sådär, och lägga henne tillbaks på sovplatsen =) det är bara sova sova sova som gäller!

Dagen efter var allt som vanligt =) Ingen tratt eller ingenting. Hm men jag minns nu att hon ville bita i stygnen, och det får dom INTE. så man får klura ut något bra så dom inte är där och biter. Jag har för mig att vi provade det mesta, men hon lyckades ändå alltid komma in till stygnen och vara där iallafall =/



Haha ja jag var chockad över hur mycket dom hade rakat!



Oroa dig inte för bebishåret, det växer ut mjukt igen =)

2011-02-17 @ 15:27:53
URL: http://maozi.bubbleroom.se
Postat av: hanna

Tack så jättemycket, vad snällt sagt! =)



Heheh ja man skrattade lite åt henne, men samtidigt tyckte man ju synd om stackarn.



Ja plåster hade varit jättebra. eller någon slags kattsalva som katten hatar smaken på, som man hade kunnat smeta på. Fråga veterinären om han/hon har något bra knep =)



Ah jäklar en fransk bulldog :D är det kul?



Ja det låter jättesmart att fixa allt detta innan nya lägenheten =)

2011-02-17 @ 19:30:09
URL: http://maozi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0