En vecka, bästa vänner sen?

God morgon!
Har ni sovit gott inatt? Själv har jag sovit super! Efter jag kom hem igår efter att skrivit kontrakt på andra lägenheten, lämnat böcker och lite så somnade jag för jag var så yr och mådde dåligt. Vaknade vid halv 9 tiden och gick ut med Jasper en sista gång och sen somnade jag igen och sovit till 7!

Jag har nyss varit ute på promenad med Jasper! Svinkallt ute verkligen, gillar det inte alls. Och han är ju inte den som ska gå snabbt, utan lukta på allt, kissa överallt, mm.

Men är glad att det går bra mellan han och Alice iallafall! Eller ja, bättre än det brukar. Dom har ju varit med varandra sen i onsdags kväll nu, så dom börjar tröttna på att springa efter varandra.
Igår när jag även var iväg 1-2 timmar så var dom själva i lägenheten (Skulle haft Alice på toa men hon har lärt sig att öppna dörren..) så när jag kom tillbaka låg Alice fortfarande på Jaspers låda han har när han åker bil och Jasper låg på golvet jämte den.
Vem vet, dom kanske är bästa kompisar nästa torsdag? ;P Ska ju passa Jasper en vecka för min kusin är utomlands, kan lova att jag är lite avis när man vet att dom ligger vid polen just nu.

Kommentarer
Postat av: hanna

skön bild! :D

2011-02-18 @ 22:09:57
URL: http://maozi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0