Jävla äckliga tele2 !



Ärligt, jag hatar tele2! Önskar att de hade något annat i detta huset. Ingår liksom internet/tel/kanaler i hyran så känns onödigt att betala det för att ha något annat.

Behöver man hjälp med något för något krånglar så finns det en chatt som känns mycket bättre än ringa.
Hatar att ringa till någon jag inte känner, så vågar inte det så därför är chatten perfekt för mig.
Men vad slutar det alltid med? Jo, "Du får ta och ringa ......" ALLTID.
Vad man än frågar så ska man ringa ett nummer, vad är meningen med chatten?

Otrevliga är dom med, inte hjälpsamma för 5öre.
Och eftersom mitt internet krånglade massa innan så skulle jag få tillbaka pengar eller slippa betala några månader då jag betalar för att få snabbare internet, har jag fått det? Noppe.

Sen funkar inte mina tvkanaler heller.. Att telefonen funkar för tillfället är ett under, men nummerpresentatören funkar inte som jag betalar för.
Skulle aldrig råda någon till att skaffa tele2, ett riktigt misstag att bli fast med dom!

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Bessys,



Det är tråkigt att läsa att du känner att du har blivit otrevligt bemött av vår kundservice. Vi på Tele2 anser inte att detta är acceptabelt och du får gärna meddela oss när du upplevt detta och varför.

Om du haft tekniska problem är det svårt att genomföra en felsökning via chatten varav du ofta måste kontakta supporten via telefonen för en felanmälan.



Eventuell kompensation diskuteras först när felanmälan är åtgärdad och problemet löst eftersom man då kan konstatera hur länge du varit utan en fungerande tjänst.



Kontakta gärna mig på [email protected] om du har frågor eller funderingar angående detta.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-05-02 @ 13:46:17
Postat av: Leia ♥

Så illa :S

2011-05-05 @ 14:13:56
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0