Hurra, hurra, hurra...




Detta jag har haft ångest för hela veckan och mått dåligt. Jag är en sån som får för mig att det finns vissa saker man ska ha gjort när man fyller år vissa gånger. 18 så ska man ta körkortet typ direkt efter, 20 så har man tagit studenten och borde ha jobb, rest, pojk/flickvän, festa mm.
Men ingenting av det där har jag eller gör. Problemet är att jag inte ens vill festa massa, jag vill inte ha en pojkvän, vill inte resa heller men ändå kan jag inte sluta se att man borde.
Mest för att de är de dom flesta gör antar jag, men svårt när man inte ens vill.
Undra hur jag mår när jag fyller 30 om jag mår såhär av 20? Eller 40..? Herregud.

Men dagen började bra iallafall! Vaknade av att mamma sjöng. Ja, hon kom hit till min lägenhet och smög in! Jag hörde ingenting, sov jättehårt verkligen.
Hon hade Findus med sig (Min katt som bor hos mamma då han är ute och innekatt.), tårta, paket, blommor mm.
Kändes lite smått fint faktiskt att fylla år plötsligt.
Speciellt efter igår då min kusin och moster var här med paket och fika, då fick man liksom den där känslan att det är ju faktiskt rätt roligt. Bara en gång om året man får massa paket själv ju, hur underbart är inte det liksom?

Men ja, 20 år.. Känner mig ungefär som 14 faktiskt, 14 åring som har möjlighet att göra allt man ville när man var 14?

Kommentarer
Postat av: m3lind4

Grattis på födelsedagen, hoppas att du får en underbar dag! :D

2011-04-14 @ 11:57:29
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Grattis på födelsedagen :)

2011-04-14 @ 16:59:48
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma
Postat av: teddy

Hipp hipp hurra får man säga då.

Nu är du systembolaget myndig ju :) Blir billgare då.

Tänk inte så mycket på saker man borde göra. Ta dagen lite som den kommer och njut av fina vädret.

Pusslebitarna brukar falla på plats så småningom.

Tack för fina ord på bloggen btw :)

2011-04-14 @ 19:53:23
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0