Hemma från en dag på sjukhuset..



Äntligen är jag hemma! Är sjukt trött.. Varit på sjukhuset hela dagen + en snabb runda in i en affär med.
Köpte en disney film! Jepp, bestämt mig för att ha alla disneyklassiker, ni vet de med nummer på sidan? Just nu finns 50 st filmer, tyvärr är de ett antal som har utgått men släpps på nytt om några år eller så.

Och vet ni vad jag hatar? MIN MUN! Och över med, ett jävla hål från en piercing.. Ångrar så mycket att jag gjorde den för hur snyggt är det på en skala att ha ett hål där?
Kan man operera bort de? Dra ut köttet eller något? haha, nej, men kanske bara jag som tänker på det? Det är ju tyvärr de enda jag ser när jag kollar mig i spegeln.

Kommentarer
Postat av: hanna

vaaa!! så det finns mer än en?! xDD jag måste lätt ha en sån hahha :D:D <3



ps. disney for life!

2011-04-15 @ 21:33:04
URL: http://maozi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0