Blivit sjuk..

Så har man gått och blivit sjuk med.. Perfekt, eller hur?
Skulle till sjukhuset idag igen egentligen men har så ont i halsen (antagligen halsfluss.. Borde tagit erbjudandet när de ville operera bort mina nötter.), känner mig svag i kroppen och hängig bara. Dock hade ett sjukhusbesök kanske inte suttit fel då? haha.

Så dagen blir att dricka nyponsoppa som jag hittade i kylen, försöka få i mig några alvedoner och bara dö allmänt.
Jag är alltid himla barnslig och överdriver allting, eller det är inte mening att överdriva för det känns verkligen så hemskt.
Men att skicka ett sms till mamma om att jag kommer avlida och att jag älskar henne och säga adjö är kanske att ta i när man "bara" har halsfluss? haha.

Ja, ska lägga mig i sängen. Funderade på att lägga mig i soffan och se film men det verkade för jobbigt. Att orka vända dataskärmen så den är mot sängen istället verkade med för jobbigt, så blir att titta in i väggen.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

åh krya krya kryyyya på dig! Stackare.



sv: förlåt för segt svar.. jag ska flytta 1 juni ^^ du anar inte vad jag längtar!

2011-04-16 @ 18:26:55
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0