Plocka iordning lite kanske..?

Detta kommer låta hemskt.. Men räknar man inte med att att jag kissat en gång, hämtat posten och satt och pratade med Siri som kom hit i en kvar så har jag suttit vid datorn från 10 på morgonen till halv 12 nu..
Nu råkar jag vara kass på matte, men typ 13 timmar och 30 minuter eller?
Asså det känns hemskt! Dagen har bara flygit förbi..
Har hållt på med min design och headern, betalat räkningar, läst bloggar, chattat, kollat runt och lekt massa i photoshop.

Nej, detta måste få ett slut nu. Så ska plocka iordning lite här och springa ut med sopor. Jag har tre påsar som ska slängas, och ja, jag lovar att jag sorterar alltihop! Med handen på hjärtat kan jag svära på det.. Eh, nej inte alls faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0