Mysigt hemma hos mamma.

Sitter hemma hos mamma just nu! Vi åt förrätt för en stundsen vilket var himla gott.
Efter gick jag ut med Carros hund, fick även sällskap av Findus som precis innan skulle ut och kissa, haha!

Så nu sitter vi bara vid bordet och pratar och väntar på att maten ska bli klar, är himla nyfiken på vad det ska bli för någonting då jag inte har någon aning. Jag har sett deras kött i ugnen, men själv är jag vegetarian så vet inte vad som blir till mig.

Hur firar ni nyår iår?
Själv ska jag bara vara här hemma hos mamma hela kvällen! Min kusin Carro är här med, så blir att titta på film, spela lite wii och bara ta det lugnt. Jag gillar inte nyår alls precis, så vill faktiskt inte fira det iår dels för att förra året slutade dåligt och förstörde min vänskap med min bästa vän. Så iår tar jag det säkert och inte umgås med någon jag kan förlora. ;P

Nu hade jag tänkt att fota lite så jag fördriver tiden innan maten är färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0