Mina julklappar!

Här är mina julklappar jag fick iår!

Av mamma: Gardiner, vetekudde, utlösare till kameran, vit lökspress, kökshanddukar, verktygslåda, morgonrock, vegetarisk kokbok och en plåtgrej jag ska ha mina knäckebröd i.

Av mormor: Tygtabletter (Tror det heter de? Ni vet såna man har på köksbordet!), 500 kr och badsalt och skrubb och lotion.

Av Carro: Te kopp.

Av Kim: Blommigt förkläde.

Av Frasse: Knivar.

Av Mona: Soppslev, tårtspade och en spagetti tagare.

Av Siri: Spargris som är en katt med sjukt roliga ben.

Av farmor: 500 kr.


Allt jag fick kommer verkligen till nytta! Speciellt pengarna som jag är skyldig mamma för mina såna högtalare till min ipod! ;P

Kommentarer
Postat av: Anna

Många fina saker!

2010-12-31 @ 13:46:32
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0