God morgon!

Japp, jag har mycket att göra idag! Men gissa vad, jag ska gå och lägga mig igen faktiskt.
Mamma kom hit och ringde på dörren som en galning när jag låg och sov, dock kom hon med frukost och en present så det var himla trevligt.
Så borde väl verkligen ta tag i att städa nu, men hur ska man orka det? Är så mycket och jag har ingen lust alls faktiskt.

Men somsagt, ska krypa ner i sängen igen. Ska försöka inte sova utan bara ligga och dra mig lite.
Mamma sa förresten att hon funderar på att ta min säng och ge mig en som inte är skön, kanske finns en chans att jag gör saker och ting då?
Men gissa vad mamma, jag sover även himla bra på golvet så det skulle inte funka ;)



Fin min bild blev va förresten? haha!
Tycker det är så svårt att göra såna med text, asså den ser liten ut i photoshop men sen blir den helt enorm här inne! Texten är ju as stor och hade tänkt mig något mittemellan. Hmm..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser ut å ha mycket idag :). Men låter trevligt :)

Super fin blogg =)



Kram/Magnus

2010-12-31 @ 12:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0