14 Juni - Tappat plånboken..

Nu är jag säker på att jag tappat min plånbok.
Tänkte att den säkert fanns i soffan under allting fast jag aldrig lägger den där, därför har jag inte tänkt på det så mycket.
Nu har jag städat hela lägenheten. Den finns inte i soffan, inte där jag brukar lägga den, inte i hyllan.
Använde den i torsdags vid kvart i 10 på kvällen då jag handlade. Har kollat påsarna att den inte blev uppplockad om jag la den där, skafferiet, kylen, frysen.

Den finns ingenstans.. Tror jag tappade den i parken då jag tog upp en grej ur fickan där. Kan lite alkohol och trötthet göra en så ouppmärksam att man inte märker det?
Känns så hemskt.. Har aldrig tappat någonting. Och att det fanns 500 kr, legg och bankkort i gör inte saken bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0