13 Juni - Glad att jag inte tar åt mig som du av inget.



Läste en tjejs blogg. Den är sjukt underhållande då hon tror hon ska bli kändis, försöker skriva som Kissie, blir skit sur om någon skriver en liiiten åsikt som inte har med att hon är söt, fina kläder, mm. En ny foki ungefär!
Iallfall, hon kallar mig hora, kossa, osv för jag har små åsikter.

Tex den första bilden här nere. Jag frågade om hon aldrig ätit princesstårta då jag tyckte det var rätt konstigt eftersom det är vanligaste tårtan typ, sa att det heter kista och inte begravningslåda och sa även att öl inte alls är en killdryck. Var det elakt skrivit av mig? Frågade en fråga och rättade ett fel och sa en grej.. Haha. Åh, jag tycker det är så kul!



Visst.. Hon har en diagnos så man borde väl inte bli så förvånad, men iallafall..


Och detta, vad var elakt? Berättade bara att man inte behöver skriva massa inlägg. Att man kan ha kvar bloggen och uppdatera när man hinner.
Men ni vet, hon är en sån som vill ha en massa uppmärksamhet! Tex genom att skriva ett inlägg och låtsas vara sin mamma och säga att hon blev påkörd och ligger i koma..? Ett misstag var dock att skriva "Hon hälsade att jag skulle skriva detta så ni inte är oroliga.", hade ingen aning om att någon i koma kan berätta en sån sak?




Sen fick jag denna kommentaren av henne på min blogg, precis innan hon tog bort sin.

 

Där kom ordet hora igen med ja, och vet ni vad? För 6 årsen hade jag tagit åt mig, när jag var 14. Det var den tiden alla killar kallade en hora såfort dom inte fick som dom ville, såfort man sa emot eller något.
Och denna tjejen är 20 år, 20 år och kallar folk fortfarande för hora och tror att dom ska ta åt sig av det..?
Hur tänker man? Vem blir sur nu förtiden att bli kallad det? Nu när man växt upp alltså.

Och ful? Hmm.. Kan inte påstå att jag är någon skönhet såklart, gillar inte mitt utseende speciellt mycket och har rätt dåligt självförtroende när det gäller det.
Men vi tar och kollar på lite bilder tänkte jag!

mrs.reaper:

Bild på mig;

Jag är somsagt absolut inte den som ska säga andra är fula när jag själv inte gillar mitt utseende.
Men när jag ser henne så tycker jag faktiskt att jag är riktigt söt. Fina ögon, helt okej läppar (när jag inte gör något konstigt med dom.), näsan är rätt söt ibland, mina ögonbryn är inte lika hemska som hennes (Hon var faktiskt med på en sida där folk la in bilder på veckans fulaste ögonbryn).. Ja, jag kan fortsätta ett bra tag. ;)

 

Nej, nu ska det inte skrivas mer om henne. Men ni måste förstå vilka roliga minuter man haft när man läst hennes inlägg, sett bilder och video.
Så tack för många skratt stumpan! ;) Vet att du kommer att läsa detta.


Update:
Fy vad jag känner mig hemsk nu.. Inte för jag sagt något till henne, utan att jag blir som alla andra idioter och lägger upp sånthär och lägger energi på att skriva det.
Känns som att jag tappade mig själv där lite smått, haha.


Kommentarer
Postat av: EMMAS

hon var ju väldigt.. snygg.. :$ haha :)

2011-06-13 @ 20:46:09
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Everlasting

Lyckades du få någon så indignerad att de stängde ner sin blogg?! Imponerande!

2011-06-13 @ 21:23:04
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där behövde hon så att hon kan fatta att man inteksn bli känd bloggerska om man lägger ner bloggen för minsta lilla kritik :p

2011-06-14 @ 12:11:57
Postat av: mrs.reaper

Pff...hahahaha, du fan är ju totalt patetisk! Putar ut läpparna. :P

Och fast jag är 20 så beter jag mig som jag är! Och vem fan har sagt att jag vill va som kissie....just det, du!

2011-06-14 @ 12:15:39
Postat av: Kajsa

Svar till sötnosen mrs.reaper:

Putar inte med läpparna som Dessié tex, utan mer som när du alltid har din hand i ansiktet för du tycker det ser såå coolt ut! ;)



Ja, du beter dig som du är. Men man skulle kunna tro att du är 13 år ungefär.

Grina för allting.

2011-06-14 @ 12:29:42
URL: http://bessys.blogg.se/
Postat av: miss.reaper

Sv: 13 år! Du beter dig som en 70 årig gammal kärring som bjäbbar på alla. :(

Eh jo, du putar visst ut läpparna som en liten fisk. :P

2011-06-16 @ 08:42:28
URL: http://missreaper.webblogg.se/
Postat av: emeliiens

HAHAHHAHAHAHA hon är så roliiig!! på en gammal blogg hon hade skrev hon att hon skulle bli nästa kissie hahahahhahah

Då krävs många operationer, och psykologer för tror inte folk tycker det är så kul med pokemon och digemon längre, bara hon som diggar anime så hårt hahhaha

2011-06-16 @ 12:48:29
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0