Tänk att leva på kinamat.. Jag skulle bli lycklig!

Här kommer bilder från igår som jag aldrig orkade lägga upp då.
Kan ju lova att jag blir lite smått hungrig och otroligt sugen på kinamat igen. Synd man inte har råd att äta det varje vecka, flera gånger varje vecka skulle vara underbart.


Detta åt jag, stekta grönsaker med ris! Det enda som finns utan kött faktiskt, himla dåligt. Sjävklart är det gott, men man tröttnar ju. Nästa gång blir det att ta något annat och bara ta bort köttet.
Siri åt samma typ fast med kyckling i med!




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh fyfan vad gott!

dregglar bakom skärmen haha :D

2011-01-05 @ 23:08:57
URL: http://maddeworlds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0