Jag blodade nosblod idag!



Eftersom jag fortfarande är lite förkyld så blir det att snyta sig lite till och från, så idag när jag tittade upp i speglen efter att ha böjt mig för att slänga pappret i toan så såg jag att det rann blod från näsan!
Böjde mig lite framåt så det droppade istället och började leta efter papper som var på sidan om mig utan att behöva flytta huvudet från handfatet.

Först blev jag jätteglad då jag inte haft näsblod på minst 9 år och tycker det var as grymt liksom, hah!
Men sen när det bara rann och rann blev det mindre kul kan jag lova. Böjde man bak huvudet fick man ju bara ner blodet i halsen, och känna hur det rinner så var ju inte så jättemysigt faktiskt.

Efter jag spolat av handfatet några gånger kom jag på att jag måste ju ta bild som minne (Jag är sjuk..) så blev bara några droppar, hah!
Fick även censurera lite eftersom Alice alltid ligger i handfatet så vart det hår där och det ser inte så jättefräscht ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0