Funderingar som finns i mitt huvud denna tidiga morgon.

  • Varför blir jag alltid bara täppt i en av mina näsborrar? Himla störande faktiskt när man ska snora in och de tar stopp i den andra.

  • Varför har dom ingen god lukt på toapapper? äckligt att snyta sig i det när det luktar... Papper?

  • Varför slutar affärerna sälja julmust redan? Dom tjänar ju på att ha det året om.

  • Varför försöker jag ärligt inte att vända tillbaka mitt dygn?

  • Vad var det för idiot som kom på ketchup i glasflaska? Riktigt dum idé, hur hade dom tänkt att man ska trycka ut de?

  • Varför har Disney Channel börjat sända dygnet runt? Är det konstigt att man vill vara uppe hela natten då eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0