Bilder från nyår!

Här är lite bilder från min nyår hemma hos mamma. Den var somsagt himla lugn, haha!
Usch, man känner sig lite smått mobbad som inte super sig full som alla andra gör på nyår utan sitter hemma med sin mamma och kusin istället.. Fast inte så stor mening att fira och göra något man inte gillar heller.


"Vad fan är det gröna?"
"En ärta"
"Och varför har man en ärta i drickan?"
"Såg så tråkigt ut med bara björnbären"

10 poäng till mamma där..

Hjälpte till med maten.. Vilket i mitt fall betyder vara ivägen och fixa sallad. (Älskar förresten mammas nya kök! Ursnyggt! Och istället för att ta ut allt och göra ett IKEAkök så gör man det på de billigare viset och målar lukor och byter handtag, kakel, spis och ugn, brädan, diskbänk och golv. Mycket billigare, och 100 gånger snyggare att ha kvar de gamla ändå)

Förrätten! Kräftsoppa till mamma och Carro, Sparrissoppa till vegetarianen mig ;P








Blev såklart att gå ut och titta lite med. Tråkigt nog så regnade det och blåste riktigt mycket!


Carro och jag satt sedan uppe och spelade Mario Kart till halv 3.


Ja, det var min kväll i helhet.. En massa mat och trevligt sällskap med tv, skratt och spel.
Även fast det inte var något speciellt så gillade jag det, sorgligt nog sitter jag hellre hemma och tar det lugnt än att festa och sånt.

Kommentarer
Postat av: Anna

vad mysigt! :)

2011-01-02 @ 23:37:05
URL: http://annaochkent.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0